• New Member registration is open. Applicants will be subject to management approval. If you have always wanted to join, now is the time.

2020 Super Start Batteries 400 Pre-Race Thread

StandOnIt

Farm Truck
Joined
Feb 26, 2013
Messages
43,545
Points
883
Location
yoooklahoma
I'll take Custers word for it. "My A/C was working fine". C'mon man these guys in the booth? Anything for drama instead of covering the racing. Sure show us the temps a couple of times but the whole damn race yapping away. C'mon gerbils, the drivers are getting out of the car and they aren't even sweating hardly. Yeah if the A/C and the cool suit breaks there is a problem. They made a big deal out of Austin getting some fluids after the race... He does that a lot, he's a sports guy and knows that gives him less recovery time. Here is Kyle after the race, anybody see any sweat dripping off of him?
 

Switchback

Team Owner
Joined
Dec 15, 2014
Messages
449
Points
273
I'll take Custers word for it. "My A/C was working fine". C'mon man these guys in the booth? Anything for drama instead of covering the racing. Sure show us the temps a couple of times but the whole damn race yapping away. C'mon gerbils, the drivers are getting out of the car and they aren't even sweating hardly. Yeah if the A/C and the cool suit breaks there is a problem. They made a big deal out of Austin getting some fluids after the race... He does that a lot, he's a sports guy and knows that gives him less recovery time. Here is Kyle after the race, anybody see any sweat dripping off of him?
"KFB ". Gotta love his humility....
 

jaqua19

Team Owner
Joined
Feb 17, 2015
Messages
4,082
Points
443
Location
Peabody, Massachusetts
I'll take Custers word for it. "My A/C was working fine". C'mon man these guys in the booth? Anything for drama instead of covering the racing. Sure show us the temps a couple of times but the whole damn race yapping away. C'mon gerbils, the drivers are getting out of the car and they aren't even sweating hardly. Yeah if the A/C and the cool suit breaks there is a problem. They made a big deal out of Austin getting some fluids after the race... He does that a lot, he's a sports guy and knows that gives him less recovery time. Here is Kyle after the race, anybody see any sweat dripping off of him?
This makes me wonder just how much interview "prep" there is before it airs live. I'm sure the driver and interviewer have a brief 1 minute convo before airing.

KFB was lined up all too perfectly for it to be spontaneous there lol I bet they talked about the grass deal before the interview, and Kyle being Kyle just said, I'm gonna knock it out of the park. I've never seen a drive toot his own horn so much about his talent. Lol

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
 

harkin

SoCal Race Fan
Joined
Feb 24, 2013
Messages
2,026
Points
343
I'm probably in the minority as I'm not a big fan of the weeknight races but this week works out great since I took Friday off
I can see where that would be problematic if you’re in the eastern time zone and have to get up early next day but it’s heaven for us west coast viewers to get a late afternoon watch on a Thursday.

I don’t have NBCSN
Sports bar?
 

FLRacingFan

Team Owner
Joined
Feb 9, 2013
Messages
25,134
Points
883
Location
Florida
First time on the front row for Harvick since the shutdown.

Almirola is almost a lock for Top 5 when they’re in the first draw...crazy luck. Only three starts outside of the top 6 since the Coke 600 were because they fell into the second draw for a couple of races and one was an invert.
 

Dr_B_UNC

Team Owner
Joined
Feb 28, 2018
Messages
1,455
Points
243
They really need to televise the draw or something to at least add the hint or legitimacy to it. There's no way the 10 team keeps randomly drawing top 3 starts. *black helicopter buzzes by*

In all seriousness, it does need to be shown, especially once the Playoffs start.
 

racefan41

Team Owner
Joined
Apr 22, 2016
Messages
797
Points
143
Location
Kansas
Is nascar getting in on the college party night scene now? Thursday night race is lame
 

JGR_20

Cheering for #20. Let’s go Erik! Bell, I see you..
Joined
Apr 29, 2017
Messages
911
Points
203
We getting a cup race Sunday too?

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
I don’t think the next race is until next weekend actually... a little surprised tbh
 
Top Bottom