NASCAR Pick 'Em 2019 - Sonoma

Discussion in 'NASCAR chat' started by pjmolo, Jun 11, 2019.

  1. pjmolo

    pjmolo Director of driver attitude adjustments . . .

    The deadline for submittal of picks for the next race is Friday, June 21st, noon Eastern time.

    2019 current standings - #15.jpg
     
    Elliott_Fan_9 likes this.
  2. pjmolo

    pjmolo Director of driver attitude adjustments . . .

  3. pjmolo

    pjmolo Director of driver attitude adjustments . . .

  4. Snappy D

    Snappy D 2017 Pick Em Champion 2018 Bold Predictor

    Dang just checked the entry sheets and there’s road course ringers. Damn!
     
    Elliott_Fan_9 likes this.
  5. acmerocket

    acmerocket Team Owner

    really,who???
     
  6. Snappy D

    Snappy D 2017 Pick Em Champion 2018 Bold Predictor

    Whoops auto correct got me, it should have been NO road course ringers.
     
    Elliott_Fan_9 likes this.
  7. aunty dive

    aunty dive Team Owner

    Oh, just burn a C ....


    :D
     
    Snappy D and Elliott_Fan_9 like this.
  8. acmerocket

    acmerocket Team Owner

    i was hoping i missed someone,oh well,dart board time again.
     
    Snappy D and Elliott_Fan_9 like this.
  9. Turtle84

    Turtle84 Chastain Supporter

    Currently deciding between Allmendinger or Ambrose :punkrocke
     
    Joker and Elliott_Fan_9 like this.
  10. Team Penske

    Team Penske Team Owner

    Maybe Danica?
     
    Turtle84 and Elliott_Fan_9 like this.
  11. Snappy D

    Snappy D 2017 Pick Em Champion 2018 Bold Predictor

    Ricky Rudd runs well here, don’t forget about Rusty too.
     
    Turtle84 and Elliott_Fan_9 like this.
  12. Turtle84

    Turtle84 Chastain Supporter

    No gracias
     
  13. Elliott_Fan_9

    Elliott_Fan_9 Formerly JJ_14

    Good luck to all! My next two picks are make or break for winning the game.
     
  14. aunty dive

    aunty dive Team Owner

    We’ll C you in the fall.
     
    Fordracing7 and Elliott_Fan_9 like this.
  15. Elliott_Fan_9

    Elliott_Fan_9 Formerly JJ_14

    LOL :headbang:
     
  16. Larsonfan1995

    Larsonfan1995 Team Owner

    Mine too. Except not for winning, but finishing top 20...
     
    Elliott_Fan_9 and Turtle84 like this.
  17. Turtle84

    Turtle84 Chastain Supporter

    Points racing already?
     
    FLRacingFan and Elliott_Fan_9 like this.
  18. Larsonfan1995

    Larsonfan1995 Team Owner

    Blaney and Almirola both gave me a finish of 25+ so stick a fork in my season
     
    FLRacingFan likes this.
  19. Turtle84

    Turtle84 Chastain Supporter

    [​IMG]
     
    FLRacingFan and Elliott_Fan_9 like this.
  20. pjmolo

    pjmolo Director of driver attitude adjustments . . .

    Driver picks for the Monster Energy NASCAR Cup Series Toyota/Save Mart 350 at Sonoma Raceway.

    The most popular driver pick is Michael McDowell, who was selected by eight players.

    Clint Bowyer was selected by seven players.
    Thanks for participating, fellers. :cheers:

    #16 - Sonoma picks.jpg
     
  21. Turtle84

    Turtle84 Chastain Supporter

    I would like to use my 1 time driver change to Kurt please and thank you.
     
    Greg, FLRacingFan and Elliott_Fan_9 like this.
  22. Elliott_Fan_9

    Elliott_Fan_9 Formerly JJ_14

    Byron finished 8th @ Watkins Glen last year. Hopefully he brings some of that magic this weekend.
     
    FLRacingFan likes this.
  23. acmerocket

    acmerocket Team Owner

    mcdowell is a great pick.he used to work there.i picked to soon to know that.oh well
     
    FLRacingFan and Elliott_Fan_9 like this.
  24. Clutch

    Clutch Team Owner

    I got very lucky when @2 Sweet won with Logano and my Kurt pick came second now I'm on borrowed time with his pick of Bowyer who I think is one of the best picks at Sonoma. Again I'm alone on my weekly pick but I guess that's because I'm running out of good drivers !!
     
  25. Team Penske

    Team Penske Team Owner

    See you at mid pack soon. LOL
     
    Elliott_Fan_9, FLRacingFan and Clutch like this.
  26. ChexOrWrex

    ChexOrWrex Ya gotta wanna

    Here’s hoping the reverse pitting at Sonoma knocks the #4 pit crew into shape.
     
    Elliott_Fan_9 likes this.
  27. 2 Sweet

    2 Sweet Legend

    Bowman was a great pick. I'm not expecting to gain much (if any) ground this weekend
     
    Elliott_Fan_9 and FLRacingFan like this.
  28. Clutch

    Clutch Team Owner

    We'll soon see. But either way I'm really enjoying this game... thanks to @pjmolo
     
    Johali, pjmolo, Elliott_Fan_9 and 5 others like this.
  29. FLRacingFan

    FLRacingFan Team Owner

    Don't hold your breath.
     
    Elliott_Fan_9 likes this.
  30. Clutch

    Clutch Team Owner

    I'll be watching on my phone even tho I am at work in NZ. Of course it will be Monday down here and I start work at 4am....which is 9am PST.
    Good luck to all.
    But mostly me :D
     
  31. pjmolo

    pjmolo Director of driver attitude adjustments . . .

    As game administrator, let me think about that for a second . . . . . . . . . . . . . . .


    no
     
    Michfan, Johali, 2 Sweet and 2 others like this.
  32. Turtle84

    Turtle84 Chastain Supporter

    Probably for the best :)
     
  33. pjmolo

    pjmolo Director of driver attitude adjustments . . .

    Giving each player a 1-time do over "mulligan" pick is an interesting idea but it only leads to more record keeping.

    :wacko:
     
  34. Turtle84

    Turtle84 Chastain Supporter

    Yeah, I don't want it, I was just playin'.

    Let's not go full NASCAR up in here with the gimmicks and changing what's not broken ;)
     
    Greg, pjmolo, acmerocket and 3 others like this.
  35. ChexOrWrex

    ChexOrWrex Ya gotta wanna

    If Kevin can get that 25th place car to the front...
     
  36. Elliott_Fan_9

    Elliott_Fan_9 Formerly JJ_14

    Go Byron! I'm off to a great start this weekend, almost won the pole!
     
    acmerocket likes this.
  37. acmerocket

    acmerocket Team Owner

    well that sucked,thanks hendick motors,build on friday after noon,cool pick on matt d
     
    Elliott_Fan_9 likes this.
  38. Larsonfan1995

    Larsonfan1995 Team Owner

    Truex finally gets me a good week
     
    Elliott_Fan_9 likes this.
  39. DUN24

    DUN24 Skeptical of the Spectacle

    Kill me pls
     
    Elliott_Fan_9 and Greg like this.
  40. ChexOrWrex

    ChexOrWrex Ya gotta wanna

    For the #4 team to finish P6 with a car “they cant get a handle on” I’ll take it
     
    Elliott_Fan_9 likes this.

Share This Page